"Yang terbesar perjalanan!"


Hong-Kong - Denpasar - Sanur

2012.01.03 10:16

Hong-Kongban vagyunk... A pálcika, pálcika, kisszék, hóember országban!
Annyira édesek az emberek, hogy nem térek magamhoz... Azon borultunk, hogy... NA MOST FEJEZTEM BE AZ EKEZETES BETUKET... Szoval azon borultunk, hogy a repziter akkora, hogy a mozgojardaval is komoly allokepessegre van szuksege az embernek, hogy vegig menjen rajta. Mi a 45G kapuhoz kb. 30 percig utaztunk... Metro, mozgojarda! Termeszetesen a szembejovo dohanyzotermeknek nem tudtunk ellenallni... Jokedv hatartalan... Jott a nagy 5let... Ha mar ugyis van 2,5 orank az indulasig, akkor foglaljunk szallast... kineztunk 3 szamunkra megfelelo aru, elhelyezkedesu, kialakitasu, medences, kiulos, stb. Sanurban vagymellette, de minden keppen a Sukawati tersegben talalhato szallast... indulas Denpasarba... ja igen... a tok jo hirek, fejlemenyek otthonrol kicsit elvettek a lenduletembol... A Denpasari Cathay gepen... szinte vegig aludtam... farasztottak bizonyos emberek es a butasagaik... nem foglalkoztam veluk... igyekeztem nyaralni! pihenni jottem... nem azert kuporgattam ossze a penzt... :-)

A gepen tok jot aludtam... zenet hallgattam...

Leszallaskor olyan meleg csapott minket arcon, hogy rogton ki is jelentettem, hogy ez biztosan csak a hajtomubol johet... :-)

Mindenfele vizum es egyeb lassan torteno beleptetesi procedura utan papucsaink (mert a gepen mar atoltoztunk...) az Istenek szigeten folytattak utjukat a celnak kikialtott taxis csoport fele... Gyors egyezkedes es a 20 doliban meg is allapodtunk a 40 helyett... A harom hotelt kellett vegignezni... Elindultunk... A taxis kedves ember... Newman volt a neve... elmondta, hogy azert ez a nev, mert o kb 1,5 eve jott a csaladjaval a szigetre Jakarta mellol... Az elso 2 hotel nem nyerte el a tetszesunket... kics... koszos... stb... kifogas volt boven... a harmadik hotelt nem ismerte a taxis... itt jott az iphone debutalasa, mert Newmant ugy navigaltam a hatsoullesrol Kutabol Sanurba es ott a D'Abode Hotelhez, mintha gyerekkoromat toltotem volna ott... ez annyira meglepte, hogy csak 5 dollar felart kert a 10 helyett... majd mikor odaertunk mar kornyek lattan osszeneztunk hang nelkul egyetertettunk abban, hogy EZ AZ, AMIT KERESUNK! A hotel, a szoba, a medence, az udvar, a kornyezet, az ocean kozelsege lenyugozott minket... az ar is a meglehetosen kellemes 100 dolar alatt volt... Megerkeztunk... :-) Hurra nyaralunk!

—————

Vissza