"Yang terbesar perjalanan!"


Ebéd a CATHAY-éknál...

2012.01.02 14:05

Nos... hááát nézzétek meg... az étlep tetszetős...

Mondjuk szétnyitott állapotban a baloldalán található angol étlap van segítségünkre a választásban... a jobb oldali pálcika egyveleg nem alapján éhhen maradnék... bár így sem biztos, hogy tele lesz a hasam... a sör finom... a francia bor sem kiöntendő, de nem egy hazai rose :P vékony szódával, amit Dzsottóval iszogatunk az "unalmas" balatoni reggeleken, napokon, délutánokon, estéken, éjszakákon, hajnalokban...

A fehérbor lassabban fogyott, mint a sör....

A kis műanyag "köpőcsésze" hamarosan kávéval lett tele a kedves ferdeszemű utaskísérők jóvoltából... édesek... és nem tudom milyen parfümöt használnak, de finom illatuk van...

A kávé íze, ha csak fele olyan jó lenne, mint amilyen magasan repülünk... már elégedett is lehenék... de ez nem így van...

14:24 Megjött a kaja...

Ez egy külön fejezet lesz... kezdem elhinni, hogy itt tényleg nem büntetik a rizs indokolatlan használatát... mi lesz még később...

Csirke valami brutális, édes, fűszeres, barna, olajos szósszal... rizs rizzsel... zöldségek.. a répát és a zöldbabot talán megismerem... a többi az meglepi ízben és külalakban egyaránt... a gyümölcsöket tartalmazó kis edény tetején a fogyaszthatóság ideje... a gyümölcsök között még sós sajtot is találtam eldugva... a desszert kiváló... tiramisu... a péksüti pompás... a vaj és lekvár osztrák... :P

15:13 Belevetettem magam az LCD által kínált világba...

Gyorsan kerestem vmi filmet... lehetőleg olyat, amit már vagy 100x láttam, mert így angol szinkronnal és felirattal és a korábbi "emlékeimmel" tudtam enyhíteni az élvezet irányába a hézagos angol tudásomat illetően... gyakorlatilag némán/kínaiul és felirat nélkül is nézhettem volna... :P ez jutott...

Filmnézés közben pár sör elfogyott... én nem tudom, hogy mi történt...

A bort inkább hanyagoltam...

Gondolkoztam, hogy egy "viszkikólát" betolok, de nem akartam idő előtt kiesni a buliból... lesz még alkalom sztem... meg valahogy nem is kívánom... (dehogynem) :P

Félt 5 körül... délután...

Mindenki laza és filmet néz... Jet Lee apukája néha az orrát túrja vagy a saját lábát maszírozza... de csak akkor, ha éppen nem a kis 50 cm-es fanyelú és kis háromszögfejű kalapácsával relax ütéseket mér a teste más-más pontjaira... gondoltam elkérem és körbe verem én is magam, de végül nem tettem... engem egy sör jobban ellazít... :P jelen esetben... a második filmemnél járok...

 

Negyed 7... Megéheztem... nézek valami harapnivalót...

Kimentem és sétáltam egy kört a gépen... gyorsan végeztem...

A kiszolgáló résznél... a konyhában kötöttem ki... kisebb népünnepély keretein belül néhány hasonszőrű utassal elkezdtünk keszeket, szendvicseket, gyümölcsöket tolni levezetés képpen...

A szendvics fantasztikus volt... articsóka vitte a pálmát... sztem 2-3 falat után... egy turbolencia hatására megbotlottam és hááát... a szendvics a kezemből a kukába esett... gondoltam azért onnan nem veszem ki... :P

kerestem másik szenyát... articsóka nélküli... nem tom mi volt benne...

de légköri zavar nélkül dobtam a kukába...

kezdett világossá válni, hogy éhezni fogok én ezen a környéken...

De az nem baj, mert ugye a pocakomat nem lenne baj elveszíteni...

Elkezdtem számolgatni, hogy a sörben mennyi kalória lehet... Ez már volt kérdés korábban is, de ennyire nem értem rá utánna nézni a dolgoknak...

1 g folyadék jelen esestben sör felmelegítése 14,5 fokról 15,5 fokra 1 kalóriát emészt fel.
5 dl 10 fokos sör felmelegítése kb. 37 fokra 500 x (37-10) = 13500 kalória.

fogyni fogok 13500 kalóriát itt és most... sőőt már fogytam is ma sokat... pontosan 54000 kalórát... adok le a hasamból...

mondjuk a sörre 180kcal tartalom van írva...

húúha ez nem lesz jó

azaz 13500 kalóriát kell a szervezetnek elhasználnia a hasamból...

de a sörrel 180000 kalóriát viszek be... ez már csak matek...

nem jó így... nem lehet fogyni... pluszon leszek 166500 kalóriával... úristen híztam 666000 kalóriát... segítség!

maximum csak akkor tudok sörrel fogyni, ha 166500 kalória 333 fokos melegítéssel nullázható akkor 37-re az 500ml sör... aaaaaaz -296 celsius... akkor -296 fokos sört kell innom... de várjunk, akkor nem fogyok... csak nem hízom... :P hidegebbet... és akkor fokonként 500 kalória megy le... ez lesz az...

ilyen hideg sört szerintm nem tudnak adni nekem...

ja fontos dolog még a -273,15 fok az abszolut nulla fok... baj van mert ezen a szinten a molekulák és az atomok rezgése, mozgása befucssol, megszűnik... a megmaradt nullponti energia meg sztem nem lehet sör ízű...

marad a diéta...

fúúúj nem is iszok sört...

de rá érek...

22:13 Elmélkedéssel és filmézéssel gyorsan telik az idő... itt a vacsora... megjött az újabb kalória bomba...

Nos fincsi volt a hínár meg a sok sok nem tom mi... az ott nem kolbász... hanem valami állat belébe töltött növények és fűszerek masszája... a péksüti, leki, vaj... még mindig verhetetlen hármasa mentett meg az éhhaláltól... a gyümölcsök érdekesek... az Alföldön nicsenek ilyenek... Remélem látszik a diéta... áttértem a 0,33 Heinekenre... 125400 kalória az ugye nem 180000 :P


23:40 megérkeztünk Hong Kongba
Igyekszem a fontos dolgokat megtanulni... ilyen a kijárat felirat is...

egyszerű dolgom van... egy fejnélkül ülő emberke, aki örül és egy ponyvás teherautó hátulról nézve... :P

23:40 Kiszállás Hong Kongban

—————

Vissza